חפש בבלוג זה

17 בינואר 2013

מים מינרלים או סופרדרינק?


מיצוב, בידול, סבסוב, בלבול.
המערכה השיווקית מבצעת מהלכים אחרונים , מהדקת מסרים ומייפה את האריזה.

המצביע הממוצע נאמן לקבוצת הכדורגל שלה הוא רגיל על צבעיה וסיסמאותיה. קבוצה מקומית, מגזרית, קבוצת נעורים או קבוצה מנצחת שתמיד נעים לאהוד ולהימנע מתחושת החמצה.
משווקים לנו שלטון כמו משקאות קלים.
הליכוד – המותג השולט והחזק , קוקה קולה , לאלו שהולכים על בטוח ויודעים בגדול מה הם יקבלו.
בנט מנסה להיות Fuse tea. אחי , אחותי, שובב כאילו כזה , קורא תיגר. משקיע בלוגו ובאריזה.
מפלגות המרכז פונות לקהל האנין, המתוחכם , מים מינרלים בטעמים.
ש"ס (ואגודה) הולכות על סופרדרינק האלמותי. זול, ישיר, צבעוני, משלנו. הערבים על קפה נחלה.
המסרים מכוונים היטב למרכז שוק המטרה וסביבתו, יוצרים הזדהות ותחושת בגידה במקרים של התלבטות. הקמטים מועלמים , המורכבויות נדחות הצידה למקבץ סיסמאות צפוי וחוזר.
אבל בסופו של יום, יש כאן מדינה שצריך לנהל. האוטובוס הזה נוסע בדרך פתלתלה ומלאה מהמורות. הפתעות צפויות לו מכל עיקול. הדבר האחרון שהנהג זקוק לו זה קבוצת יועצים שיושבים לו על הראש, מזיזים לו את ההגה ומדי פעם מנסים את הצופר, שיהיה.
לא הנהג הטוב ביותר נוהג באוטובוס הזה אבל הוא היחיד שעושה את זה כרגע. אין לו מחליף ראוי בטווח הנראה לעין. הוא חייב להמשיך ולטפס כי אין לו ברירה ולנו נותר לקוות שקבוצת היועצים שיושבת בספסלים הראשונים , תהיה מי שתהיה, לא תפיל את האוטובוס הזה לתהום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

shailavi59@gmail.com